Ferran Planell

Barceloní de 51 anys d'edat i resident a Premià de Dalt.

He cursat estudis a l'Escola d'Alts Estudis Mercantils i a l'Escola Universitària d'Estudis Empresarials de Barcelona.

Treballo des dels 14 anys en què vaig començar recollint diaris per les cases en benefici dels sordmuts. Als 15 vaig entrar en un Laboratori Farmacèutic. Tornant de la "mili" i amb dos socis més, em vaig llençar a l'incipient —llavors— negoci de la informàtica. Des de començaments dels 90, em dedico al que veritablement havia estudiat.
Estic inscrit al Registre General d'Assessors Fiscals com a col·legiat de l'Il·lustre Col·legi de Titulats Mercantils i Empresarials de Barcelona, i mitjançant una empresa de la que en sóc soci i administrador, treballo en l'assessorament fiscal, comptable i mercantil.
Fa cinc anys que visc i treballo a Premià de Dalt.
I no podria acabar, sense parlar una mica dels hobbies (si se'n pot dir així). Primer i com a activitat més lúdica, estic al Divertit, que som un grup de gent que organitzem un festival per a nens i joves durant cada Setmana Santa a Premià de Dalt. Sóc membre de l'Associació d'Artistes de Premià de Dalt, perquè m'agrada la fotografia fent alguna exposició de tant en tant. Pertanyo a la colla de Geganters de Premià de Dalt, com a graller. Musicalment parlant, també toco el piano. Tinc un bloc, ara una mica abandonat —tot s'ha de dir—, on hi penjo pensaments, és diu, com no, El Pensador. I per acabar, m'agrada molt escriure. Formo part de la junta de l'Associació de Relataries en Català, he participat en la publicació d'algun llibre de relats de diversos autors i col•laboro cada mes amb un article d'opinió al periòdic comarcal Tribuna Maresme.