Estefania Pérez

Em dic Estefanía Pérez Batista, tinc 26 anys, he estudiat fins al batxillerat i he fet diversos cursos d’atenció al client degut a la meva feina.
He treballat en diversos sectors, però sempre en l’àmbit d’atenció al client, ja que m’agrada estar a disposició de la gent, parlar amb ella, conèixer les seves inquietuds i poder ajudar en tot el que estigui en les meves mans.
Sempre he mirat la política des de fora, només em vaig involucrar quan tenia 16 anys amb el PSC en el municipi del Masnou.
Ara participo en la Plataforma Premià Decideix!, estic a Solidaritat Catalana per la Independència des de els seus inicis. Vaig ser escollida en primàries per anar de número 39 a les llistes per Barcelona en les passades eleccions al Parlament del mes de novembre i vaig ser coordinadora d’apoderats de la comarca del maresme.
Actualment sóc la Coordinadora de l’executiva local de Premià i Secretària d'Acció presencial, mobilització i joventut a l'Executiva Comarcal.
Em presento a les municipals perquè considero que Premià necessita un canvi, un canvi donat per gent que vol un país lliure i més benestar per la ciutadania. Premià es mereix que la gent pugui decidir com vol el seu poble i tenir a la gent que els representa al seu costat.
Estefanía Pérez Batista